Hodiaŭ ni havis programeron de radio-elsendo.
Kioto-Esperanto-Societo havas ses-minutan programeron, kiu estas sendata dufoje en monato, en loka radio-studio.
En la hodiaŭa programero ni parolis, kial Esperanto estas facila lingvo.

Post la radio-elsendo ni kunvenis en kafejo nomata "TEO KAFON". La kafejo havas Esperantan nomon.
Krom 6 membroj de taga kunveno, partoprenis s-ro T el Tokorozawa-Esperanto-Societo.
Ni prenis kafon, teon kaj sandviĉon gaje babilante. Ni parolis kaj en Esperanto kaj en la Japana.
Unu post alia ni prezentis nin mem kaj parolis pri plano kaj deziro por la nova jaro.


今日はラジオの放送の日でした。
京都エスペラント会は、月に2回、6分の番組を地域FMで放送しています。
今日の放送では、なぜエスペラントが易しいかを話しました。

ラジオ放送のあと、わたしたちは「TEO KAFON」という喫茶店に集まりました。この喫茶店の名前の由来をエスペラントです。
昼クラスのメンバー6人のほか、所沢エスペラント会のTさんが参加しました。
コーヒー、紅茶やサンドイッチをいただきながら、今年の抱負や望みをおしゃべりしました。

Tさんは夜の例会にも出席してくださいました。

写真は昼例会の光景です。