esperanto_kioto2015-10-19


今日は四国で開催された人形祭に参加するために来日されたJOMOさんが
田平さんのご案内で京都エスペラント会館に来られました。

JOMOさんは22の言語で歌うスーパーマルチリンガルのミュージシャンであり、
またエスペランチストです。

JOMOさんをかこんでの昼食会及びおしゃべり会そしてさらに、
JOMOさんと野田さんによるミニライブを楽しみました。

昨日までの四国でのライブに続けて、本日朝からのラジオ番組のゲスト出演を
終えてからの訪問でしたが、まったく疲れを感じさせないおしゃべりと
演奏で皆を楽しませてくれました。

感謝の気持ちをこめておみやげをお渡し致しました。
また、是非訪ねてきてください!



Hodiaŭ S-ro JOMO, kiu venis al Japanujo por partopreni la pup-feston
en Ŝikoku, vizitis nian Esperant-domon kun akompano de ge"Tahira"j.

S-ro JOMO estas supera mult-lingva muzikisto kiu povas uzi 22 lingvojn kaj ankaŭ Esperantisto.

Ni ĝuis tagmanĝon, babilon kaj lian malgrandan koncerton(kune S-ino N) kun S-ro JOMO.

Kvankam li havis koncerton en Ŝikoku ĝis hieraŭ kaj eĉ partoprenis en radio-elsendo hodiaŭa-matene, lia babilo kaj muziko estis tre vivanta. Ĉiuj estis ĝojaj.

S-ro JOMO ricevis niajn dank-donacojn kun plezuro.
Se li vizitos nian domon denove, ni bonvenigos lin same.
Bonan vojaĝon!