年次総会および新年会

1/10 年次総会及び新年会

去る1月10日に京都エスペラント会の年次総会
及び新年会を開催いたしました。

年次総会では、昨年の京都エス会主催の関西大会
の決算報告及び承認を取り行いました。

そして、引き続きNPO京都コミュニティ放送
ラジオ番組の件についての打ち合わせに入りました。

番組の内容はどうするのか、時間帯はいつがいいのか
などさまざまな意見が交わされました。

インタビュー形式の番組で週に一度、午前中に
5-6分くらい放送できればという話になりました。

また、役員改選も行いました。

年次総会の後で、新年会を行いました。

今年一年の皆の健康と幸福を祈って乾杯!!
持ち寄りの品でしたが、豪華な新年会となりました。
参加者からは過去の思い出話も飛び出して、
話も弾み、気がつけばあっというまにお開きの時間。


今年もまた京都エスペラント会をよろしくお願いいたします。


La jara asembleo kaj novjara feliĉa bankedeto

En 10-a de Januaro jara asembleo kaj novjara kunveno okazis en Kyoto Esperanta Domo.

En la jara asemblo ni havis raporton de la last-jara kansaja kongreso kiun Kioto Esperanta societo organizis kaj aprobis ĝin.

Sekvante ni kuknbatis planon pri radian programon ni havos en NPO Kioto Komnunity Radioelsendo. Ni havis diversajn opiniojn(Kia programo ni volas havi? Kiu tempo ni elsondos programon? k.t.p)

Ni konkludas ke ni volas havi intervjuan programon dum 5-6 minutojn antaŭ tagmeze unue en semajno.

Kaj ni reelektis oficiulojn de Kioto Esperanota Societo.

Poste jara asembleo, ni havis nova jara bankedeto.

Ni tostis por niaj sanoj kaj feliĉaj.
Manĝaĵojn kaj trinkaĵojn estis mem-provizita sed ĝi estis bonega bankedo.

Parolon pri posta memoro elsatis iu partoprenantoj.
Ĉiuj ĝuis interparolojn kaj tempo kiam ni devis finigi venis rapide.

Ni volas vin subteni Kioton Esperantan Societon ĉi tiu jaro denove.
Dankon!