昼例会に中国からのお客様が来られました。といっても「中国で働いている日本人」ですが。
北京在住のUさんです。

エスペラント会話の指導をしてくださいました。
有名な政治家の写真のカードを見せて「この人の名前は?」「職業は?」「どちらが年下?」などと質問して答えさせました。また、疑問詞を使ってやりとりする練習もしました。
緊張したり笑ったりしながら、楽しく勉強ができました。

Hodiaŭ en la taga kunveno ni havis gaston el Ĉinio -- la gasto estas japano, kiu laboras en Ĉinio.
S-ro U, kiu loĝas en Pekino, vizitis Kioton kaj partoprenis en nia kunveno.

Li gvidis nin en interparolo de Esperanto.
Li montris kartojn kun fotoj de konataj politikistoj, ekzemple Obama kaj Putin, kaj demandis:
"Kio estas lia nomo?" "Kio estas lia profesio?" "Kiu estas pli juna el ili?" kaj tiel plu, kaj ni respondis.
Poste li interparoligis nin, uzante demandajn vortojn "kio", "kia", "kiam" kaj tiel plu.

Kaj streĉite, kaj gaje, ni ĝuis la lecionon.