例会

De 7:00 ĝis 9:00 ptm. en la 21-a de oktobro (merkredo), ĉe Esperanto-Kaikan
ĉeestis 13: el nia societo s-roj KR, NK, MK, YN, s-inoj MS, TM, AS; el proksimaj societoj s-roj TK, UM, s-inoj TĈ, FĴ. Kaj la plej grava ĉeestantoj estis ges-roj S el Germanio.
Unue ni prezentis nin unu post alia. Ges-roj S parolis ankaŭ pri lingva problemo de Eŭropa Unio.
Poste ni aŭskultis lian parolon pri vivo en Afriko.
S-ro S longe loĝis en Afriko kaj agadis kiel esploristo en veterinara kampo.
Li montris diversajn fotojn per projekciilo, kiuj montras lian vivon kaj agadon en Afriko. Li vivis kun sia edzino kaj tre junaj infanoj inter sovaĝaj bestoj. Interalie li esploris pri parazitoj en la korpo de antilopoj.
En Afriko al multaj homoj mankas proteino. Celo de lia esploro estas scii, kiel oni povas utiligi la sovaĝajn bestojn kiel nutraĵon.
Ambaŭ geedzoj tre interese parolis kaj ni ĉiuj fervore aŭskultis.
今日はドイツのS夫妻を迎えての例会です。最初に順番に自己紹介。EUの言語問題の話も出ました。
Sさんは獣医学の分野の研究者で、長く家族でアフリカに住んでおられました。その時の生活について、プロジェクターで写真を見せながらいろいろ話してくださいました。研究テーマのひとつは、カモシカ類の寄生虫の調査だったそうです。アフリカには、栄養不足で低タンパクの人たちがたくさんおられるので、野生動物の肉をどうしたら安全な栄養源にすることができるかというのが、その研究の目的でした。
ご夫婦とも話し上手で、みなひきこまれて拝聴しました。